quarta-feira, 18 de janeiro de 2012

Primeiro selinho de 2012
(First award in 2012)


Recebi este selinho da minha amiga Kika e dos meus amigos Luna, Rodolfo e Companhia. Tem algumas regras, mas eu não tenho muita paciência para regras, por isso quem quiser também o pode levar.

Peço desculpa a todos os meus amigos por não comentar muitas vezes nos vossos blogs, mas mesmo que não comente, eu continuo a visitar-vos de tempos a tempos, só para ver se está tudo bem com vocês.



I got this award from my friend Kika and my friends Luna, Rodolfo and company. There are some rules, but I don't have much pacience for rules, so anyone who wants it can take it.

I'm sorry to all of my friends for not commenting very often on your blogs, but even when I don't comment I still continue to visit you from time to time, just to check if everything is allright with you.

7 comentários:

Old Kitty disse...

Yay for your wonderful award - congratulations!!

Awww me and Charlie are just glad you are all ok!!

We are also happy that you continue to blog! Big smooches to lovely Gotchi! Take care
x

Fuzzy Tales disse...

Congratulations on your award, Gotchi!

Our mom's not commenting much these days either, because she says she just can't keep up anymore. Slacker. She claims it's because she works full time and has other things to do. Hmmph.

So we understand!

Ginger Jasper disse...

Congratulations on the award and dont worry about the comenting as we are as bad lately... Hugs GJ xx

Brian disse...

Congratulations Gotchi! We think you are special too and never worry about comments, we feel you when you stop by!

Sweet Purrfections disse...

Congratulations on your award. We aren't able to comment too much lately because Mom Paula is so busy. We're trying to visit a little each day.

GRAÇA disse...

Estamos com muitas saudades vossas mas temos tido problemas nos comentários
Tenho lá no meu blog um jogo para vocês e não recebo um não ,já estou a avisar
Muitas turrinhas carinhosas com muitas saudades da amiga especial
Kika
Tem um selinho caso queiras é o selo diamante terei muito gosto em te oferecer
Kika

GRAÇA disse...

Já tiraram as fotografias...
Bom fim de semana com muita brincadeira
Turrinhas da amiga especial
Kika♥♥♥

Enviar um comentário

Obrigado pelos vossos comentários. Adoro comentários. Miau

Thank you for your comments. I love comments. Meow

Related Posts with Thumbnails